Tegnérgatan 8
113 58 Sztokholm
556885-1884
Zdobądź zwrot pieniędzy, za wszystko co kupujesz w jednym z naszych 1242 zrzeszonych sklepów. Oferujemy zwrot do 56%
Zobacz wszystkie sklepyNaszym głównym celem jest zadowolenie i 100% satysfakcji wszystkich klientów Refunder.pl. Nasza obsługa klienta jest gotowa do pomocy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.
Jeśli masz inne pytanie lub potrzebujesz pomocy, możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość email na [email protected]! Nasza obsługa klienta pracuje w dni powszednie od 8:00 do godz 16:00.
Jeśli Twój zakup zrobiony za pośrednictwem Refunder nie został zarejestrowany w ciągu 48 godzin, możesz to zgłosić klikając poniżej. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie tak szybko jak tylko możliwe.
Kiedy sklep nie potwierdzi Twojego zakupu nie otrzymamy również od tego sklepu żadnej prowizji. Ponieważ prowizją dzielimy się z Tobą, jeśli jej nie otrzymamy, nie możemy też wypłacić Ci zwrotu pieniędzy. Sklep internetowy nie potwierdzi Twojego zakupu jeśli:
Zakup został przez Ciebie anulowany
Zakupione artykuły zostały przez Ciebie częściowo lub całkowicie zwrócone
Użyto niedozwolonego kodu rabatowego
Twój zakup został zarejestrowany na konkurencyjnej stronie, która używa takiej samej techniki śledzenia sprzedaży i na której Twój zakup został zarejestrowany zamiast w Refunder. Konkurencyjną stroną może być strona z kodami rabatowymi lub strona na której możesz porównywać ceny. Twój zakup nie zostanie zarejestrowany jeśli użyjesz kodu rabatowego, który dostałeś w mailu wysłanym przez inny serwis niż Refunder.
Dzięki Refunder możesz uzyskać zwrot pieniędzy za wszystkie zakupy wykonane w kilkuset podłączonych do nas sklepach online. Jeśli jesteś naszym użytkownikiem i jesteś zalogowany na swoje konto Refunder, możesz uzyskać zwrot pieniędzy za wszystkie zakupy, które wykonasz w sklepach z nami współpracujących. Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, możesz łatwo do nas dołączyć używając funkcji powyżej. Będąc naszym użytkownikiem, kupujesz tak jak do tej pory, tylko z tą różnicą, że Twoje zakupy są zarejestrowane w REFUNDER.pl i dzięki temu możesz uzyskać zwrot pieniędzy. Pamiętaj, że jeśli użyjesz przy zakupie Kodu Rabatowego, którego nie opublikowaliśmy na naszej stronie, niestety nie będziemy mogli zaoferować Ci zwrotu. Zwrotu nie można również uzyskać za część zakupu, która została opłacona przez bon prezentowy, punkty itp.
Za polecanie naszym użytkownikom wybranych sklepów, Refunder.pl dostaje prowizję. Część tej prowizji przekazujemy Tobie, w formie zwrotu pieniędzy za wykonane zakupy.
Tak. Posiadanie konta na Refunder.pl nic nie kosztuje. Nie pobieramy żadnej opłaty przy zakładaniu konta ani tym bardziej później, podczas korzystania z naszego serwisu.
Każdy sklep oferuje różny poziom zwrotu czyli cashback-u. Informacje o tym ile zwrotu możesz uzyskać, podajemy w zakładce ze sklepami.
W większości przypadków rejestracja zakupów w sklepach online odbywa się bez problemów. Aby uniknąć sytuacji kiedy cashback nie może zostać przyznany, radzimy upewnić się, że poniższe jest spełnione:
1. Twoja przeglądarka musi mieć włączone cookies (ciasteczka). Zaakceptowane pliki cookie dadzą Ci pewność, że Twoje zakupy zostaną zarejestrowane. Każda przeglądarka domyślnie akceptuje pliki cookies, ale jeśli zostały one wyłączone nie będziemy mogli zarejestrować Twoich zakupów.
2. Upewnij się, że do wybranego sklepu online przechodzisz używając linków z Refunder. Po przejściu do wybranego sklepu, nie klikaj na inne strony w internecie ponieważ wtedy „utracimy kontakt” z tym sklepem i nie będziemy widzieli Twoich zakupów. Jeśli jednak odwiedzisz w międzyczasie inne strony online, wróć do Refunder i jeszcze raz kliknij na wybrany sklep. Ostatnie kliknięcie musi należeć do tego sklepu. Jeśli używasz wtyczki REminder, upewnij się, że aktywujesz zwrot zanim dokonasz zakupu.
3. Upewnij się, że Adblock czyli program blokowania reklam i okienek popup jest wyłączony. Jeśli zainstalowałeś kiedyś Adblocka, upewnij się, że jest on wyłączony kiedy używasz Refunder i dokonujesz zakupu.
4. Kiedy używasz serwisu Refunder, nie przechodź na strony z kodami rabatowymi. Takie strony używają takiej samej techniki śledzenia jak my i jeśli korzystasz jednocześnie z Refunder i strony z kodami, nie będziemy w stanie śledzić Twojego zakupu co oznacza, że Twój zakup nie zostanie u nas zarejestrowany.
5. Podczas zakupów online nie używaj kodów rabatowych, voucherów czy kuponów, których nie dostałeś od nas. Jeśli natomiast kod rabatowy pochodzi z naszej strony, możesz go użyć i jednocześnie również uzyskać zwrot pieniędzy za swoje zakupy online. W razie pytań, prosimy o kontakt na [email protected].
Jeśli masz już na swoim koncie Refunder przynajmniej 25zł w sekcji „Gotowe do wypłaty”, możesz wtedy dokonać wypłaty kiedy tylko zechcesz. Zebrane pieniądze możesz wypłacić na swoje konto bankowe lub na konto PayPal. Wypłacenie zwrotu pieniędzy za rezerwacje hotelu lub wycieczki czy też biletów lotniczych jest możliwe po dokonaniu zapłaty i jednocześnie po podróży czy też po wykorzystaniu rezerwacji.
Twój zakup w sklepie online zostanie zarejestrowany i widoczny w „Nadchodzące zwroty” w przeciągu 48 godzin od dokonania zakupu. Pieniądze widoczne w „Nadchodzące zwroty” trafią do „Gotowe do wypłaty” jak tylko sklep, w którym dokonano zakupu, potwierdzi Twoją transakcję. Refunder otrzymuje prowizję tylko za potwierdzone Transakcje. Transakcja jest potwierdzana po upłynięciu czasu, przysługującego na dokonanie zwrotu zakupionego towaru (zwykle 14 dni, chociaż niektóre sklepy mają ten okres dłuższy) i jednocześnie po zaakceptowaniu zakupu przez wybrany sklep (całkowity czas akceptacji jest podany przez nas na stronie ze sklepami). Kiedy w „Gotowe do wypłaty” będziesz mieć już 25zł, będziesz mógł wypłacić te pieniądze na swoje konto bankowe lub też na swoje konto PayPal. Wypłacenie zwrotu pieniędzy, za rezerwacje hotelu lub wycieczki czy też biletów lotniczych, jest dla niektórych sklepów możliwe po dokonaniu zapłaty i jednocześnie po podróży czy też po wykorzystaniu rezerwacji.
Jeśli chcesz uzyskać nowe hasło, na stronie z logowaniem, kliknij na linka „Nie pamiętasz hasła?”. Twoje nowe hasło zostanie wysłane na podany, zarejestrowany adres email. Jeśli nowe hasło nie zostało wysłane na Twój adres email, upewnij się, że podałeś dobry adres. Sprawdź też w swojej skrzynce pocztowej folder spam. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami ze swojego zarejestrowanego adresu email na [email protected].
Prawie wszystkie transakcje są rejestrowane bez problemu. Czasami zdarza się jednak, że z jakiegoś powodu nie byliśmy w stanie śledzić Twojej transakcji. Abyśmy nie mieli z tym problemu, upewnij się, że:
1. Zaczynaj swoje zakupy zawsze od Refunder.pl i z tej strony przejdź do sklepu, w którym chcesz coś kupić. Jeśli po przejściu do wybranego sklepu i przed dokonaniem zakupu odwiedzisz inne strony, prawdopodobnie będziemy mieć problem ze śledzeniem Twojego zakupu. W takim przypadku nie będziemy też mogli zobaczyć ile zwrotu powinniśmy Ci przyznać. Jeśli używasz wtyczki REminder, upewnij się, że zanim dokonasz zakupu aktywujesz swój zwrot.
2. Nie używasz innych stron z kodami rabatowymi. Jeśli skorzystasz z kodów, które nie pochodzą od nas, nie będziemy mogli zarejestrować Twojego zakupu.
3. Jeśli kupujesz w kilku sklepach jednocześnie, po dokonaniu zakupu w jednym sklepie, przejdź do Refunder i kliknij w linka drugiego sklepu. W przeciwnym razie nie będziemy mogli śledzić Twojej transakcji. Jeśli używasz REminder, upewnij się, że zanim dokonasz zakupu aktywujesz swój zwrot.
4. Upewnij się, że Twoja przeglądarka ma włączoną obsługę ciasteczek czyli cookies. Zarejestrowanie Twojej transakcji może zająć do 48 godzin. Jeśli po tym czasie Twój zakup nie zostanie zarejestrowany, prosimy o kontakt i dostarczenie nam potwierdzenia zamówienia.
Upewnij się, że używasz tylko kodów rabatowych, które pochodzą od Refunder. W przeciwnym wypadku Twój zakup może nie zostać zarejestrowany. Użycie kodów rabatowych, które nie pochodzą od Refunder spowoduje, że Twój zakup nie zostanie zatwierdzony, nawet jeśli tymczasowo zostanie on zarejestrowany.
Aby zakup został zarejestrowany, może upłynąć do 48 godzin. Jeśli po tym czasie nie zostanie on zarejestrowany może to być z wielu powodów. Oto dlaczego Twoje zakupy mogły nie zostać zarejestrowane:
1. Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie (ciasteczek). Każda przeglądarka domyślnie akceptuje pliki cookies, ale jeśli zostały one wyłączone nie będziemy mogli zarejestrować Twoich zakupów.
2. Zakupu dokonałeś nie bezpośrednio po przejściu ze strony Refunder. Jeśli podczas dokonywania zakupów i przeglądania oferty sklepu przechodziłeś na inne strony internetowe, oznacza to, że wystąpił problem ze śledzeniem Twojego zakupu.
3. Używając wtyczki REminder, przed dokonaniem zakupu, nie aktywowałeś Zwrotu.
4. W przeglądarce masz zainstalowany Adblock. Aby Twoje zakupy mogły być zarejestrowane, musisz wyłączyć w swojej przeglądarce Adblocka.
5. Do wybranego sklepu online trafiłeś ze strony z kodami rabatowymi, voucherami. Pamiętaj, że ostatni klik do wybranego sklepu musi być wykonany ze strony Refunder (po uprzednim zalogowaniu się).
6. Przy płaceniu użyto kodu rabatowego, który nie pochodzi z Refunder.pl
Jeśli jesteś pewien, że powyższe nie miało miejsca, wyślij nam raport na temat zakupu, pamiętając o załączeniu potwierdzenia złożenia zamówienia. Uwaga: Z powodów technicznych nie możemy rozpatrywać zgłoszeń niezarejestrowanych zakupów, które są starsze niż dwa miesiące.
Jeśli zwróciłeś swój zakup całkowicie lub częściowo wtedy zostanie to na Twoim koncie Refunder skorygowane.
Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość email na adres [email protected], a postaramy się odpowiedzieć oraz pomóc najszybciej jak to możliwe.
Używamy plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia z korzystania z naszej witryny. Akceptując pliki cookie, pomagasz nam zbierać dane w celu ulepszenia naszej strony internetowej i zapewnienia Ci bardziej osobistego doświadczenia. Kliknij „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, aby kontynuować, lub kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby wybrać, które pliki cookie chcesz zaakceptować. Przeczytaj naszą politykę dotyczącą plików cookie tutaj oraz naszą politykę prywatności tutaj.