Refunder AB

Tegnérgatan 8

113 58 Sztokholm

Numer org.:

556885-1884

Obsługa klienta

Naszym głównym celem jest zadowolenie i 100% satysfakcji wszystkich klientów Refunder.pl. Nasza obsługa klienta jest gotowa do pomocy.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania. Jeśli dokonałeś zakupu, który nie został zarejestrowany w przeciągu 48h, skontaktuj się z nami.

Jeśli masz inne pytanie lub potrzebujesz pomocy, możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość email na [email protected]! Nasza obsługa klienta pracuje w dni powszednie od 8:00 do godz 17:00.


Uwaga:
Weryfikacja zakupów oraz czas zatwierdzenia zwrotów może potrwać dłużej niż zwykle ze względu na sytuację związaną z Covid-19.

Tymczasem wypłaty zgromadzonych środków są realizowane na bieżąco i bez opóźnień. 

Czy Twój zakup nie został zarejestrowany?

Jeśli Twój zakup zrobiony za pośrednictwem Refunder nie został zarejestrowany, możesz to zgłosić poniżej. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie tak szybko jak tylko możliwe.

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania